bajsnödig ene

hej vännerna mina!

idag har jag typ bara vare hos mormor, ska berätta lite mer om dagen, jag och gina började pyssla lite, städade och sedan bakade vi. asmumsigt. men ja. sedan kom mormor hem, stressig va hon. så jag tänkte att jag kan väl hjälpa henne. så jag tog tag i maten. de bidde my favourite. kyckling och bulgur. är godare än va de låter, gör man mormors blir de utsökt! mummmma. åt som en häst. sedan kom mamma med barnen. så efter jag hade ätit tog jag med mej alice ut på en prommis. då mötte vi herr orm. alice ville nog busa med herren. men jag vägrade. asäcklig ene. så vi sket i han. sedan när vi kom hem hade robin kommit åxå. väldans trevligt. sedan fikade vi och hade allmänt trevligt. sedan for mamma och barnen hem. och efter ett tag skulle robin och tova åka, så robin erbjöd mej skjuts, snällt tyckte jag! så vi pratade lite om innebandy. haha robin, vilken karl! a men sedan när jag kom hem va jag så akut bajsnödig så de va bara att springa på tjotta, otroligt va de kan vara härligt ibland. så jag passade på att duscha när jag ändå va van vid lukten. sedan hade jag så brutaltråkigt så jag och mandi bestämde oss vid 9 att vi skulle ta en kvällspromenad, gudarns va härligt de va. mysigt väder och trevligt sällskap. blev nöjd med kvällen.! juste mandi liftade med bussen, tror hon åkte gratis hem :P ahah men nu ska jag sova hööres! vänta ska skriva ett inlägg till! hehehhe 


Kommentarer
Postat av: mandi

hahahaha ursäkta att jag bah hoppa på sådär :p

2010-08-13 @ 01:35:31
URL: http://maandins.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0