bästamomma

dåligt med bloggen idag, men de har sina ursäkter. jag sitter och fightas med sebbe. jag vill prata med micke men han vill att vi ska gå ut. hehehehhe. nejmen ja. tror moder min for till momma och hämta resväskan som jag ska låna av bästamomma. puss.

och en sak jag inte fattade emilis. haha varför skrattade du åt mina naglar ;p? va dom fula ahha? har suttit och funderat på de ett tag nu. haha JAJA.

jag vet ikke va jag ska skriva för jag är trötter. hälldin skulle försöka vara rolig åxå. att min ledighetsansökan hade avtalats eller va hon skrev. tokmalin. men ja nu ska jag banka på väggen tills sebbe får hets påmä! hörs


Kommentarer
Postat av: emilia

ne, dom va söt ju! <3 gillar färgen :)

2010-08-21 @ 21:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0