en dag med tova!

förlåt för att jag inte har hunnit blogga idag. tova kom hit. hon hade varit i stan hos robin så mor skjutsade hem oss. vi åkte ganska direkt till ulla. ut med hundarna, pratade lite osv. sedan bestämde vi  att vi va hungriga så vi for först hem till mormor, hehe jag körde! men då hittade inte tova hundrigen så då for vi ner till ulf för där va mamma och åsa. så vi fick pengar. sedan for vi och åt pizza till lunch. nyttiga barn säger jag bara. men vi delade på en som tur va. haha. tova brände sig åxå på nåt rör på moppen. hahahhahah stackarn! a men sedan skjutsade hon hem mej. har bakat en kaka som jag ska ha med mej imorgon till svenstavik eller va de nu hette. kollen! a men nu har jag snart träning. ingen lust med de. vill sola. men jag kommer änå träna för jag vet hur skönt de är när jag väl värmt upp. men nu ska jag göra mej klar. hinner kanske med ett inlägg senare. hejs!

Kommentarer
Postat av: tovz

pizza <3 och btw kakan din var ap god :o åt två bitar. haha du ska se såret på mitt ben,de är format efter avgasröret,fullt med ränder. :( aj.

2010-08-09 @ 16:05:54
URL: http://supertova.devote.se
Postat av: julia

haha, haha va de därför de va så lite kvar av den när vi kom hem ?=D ahah

2010-08-09 @ 16:11:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0