glad som en lärka, heter de så?

tjatja bloggen!

hehe. nejmen ja. här sitter jag, glad som en lärka. min plattis small ju igår så fingrarna mina blev svart. R.I.P så mamma bad mej kolla på en plattis på elgiganten. hittade en ganska billig där. får se om jag har turen att få den. bara hoppas och se. HOPPAS. hehe nej nu ska jag inte tjata för de lönar sig inte har jag lärt mej. nog om de. sedan vid 4 ska vi till stöde och äta gomat. annars vet jag inte vad som händer. nu är de sista veckan av sommarlovet, då ska jag inte slappa, jag ska vara med mina vänner och leka så de kvider om de. hehe men nu ska jag göra mej klar för ingenting. hörs! grattis hanne <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0