kalashelg!

är nu hemma med mat i magen, fick inte äta hos mormor för moder min. kanske lika bra de, får man något att längta till.hehe. men innan jag åker måste jag städa övervåningen, finns ju en som fyller år på fredag, på torsdag med. ehhe men a. tova på torsdag och mamma fredag. så måste städa här och sedan far jag till mormor, tror jag övernattar där så jag kan vakna och baka , hehe. härligt dehär. gillar alltid tovas födelsedagar efter att jag blev sur på tova för jag fick inte blåsa ut hennes ljus på tårtan, snäll amn är. men ja jag gillar ju när alla fyller år såklart. imorgon ska jag åka och köpa paket till moder med. mycket just nu kände ja! men de är så sällan ändå. men snart ska emilia komma hit. vi ska mysa i sängen min och se på film med poppisar. mumma! men nu ska jag fixa mys. hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0