kråkbajs

kom nyss hem efter att varit på stranden. eller ja, först åkte jag mommo och gina till sörfors för att kolla på lucksta mot söråker. men de va ju så otroligt varmt så jag blev en bränd korv efter de, fast vi såg inte hela, för mormor dog hon med. så vi bestämde oss för att åka och bada, vi ringde mor min så hon och barnben följde med dom med. åkte vid inger. kallt dom 2 första minutrarna, sedan va de apskönt.gina tog de som vanligt längre tid med, men sedan va hon som en vildhäst. så vi simmade ut till flytbryggan, full med kråkbajs men den va rolig den. men nu ska jag äta gomat. grillidill. sedan får jag se vad kvällen tar mej åt. kanske att jag kollar på filmer. lät inte helt fel de inte. men nu ska jag äta ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0