piggelin skulle inte skada

kom nyss hem från skolan. helt okej dag, hade nog varit lite roligare om jag varit pigg. men de va jag ju solkalrt inte. fast jag la mej rätt tidigt igår. men de är ju första veckan så de kommer nog! tror hanne bebis va lika pigg som mej. hehe puss. annars har jag pluggat som en häst idag rent ut sagt! matten gick strålande även fast de va första lektionen! kändes skönt. nu är de bara att fortsätta samma väg. hade ju första spanska lektionen idag med karin. verkade väldigt snäll och bra att lära ut. hoppas hon fortsätter så som hon visade sej idag. annars ska jag nog bara göra läxa, en avklarad 2 återstår om inte mer. jo juste jag ska ha med mej svenskan på resan.
kemin gjorde jag igår, idag gör jag spanskan och imorgon gör jag biologin. blir bra de! snart ska vi till mormor och gratta gina som fyllde år igår. mysigt. ska vara med alice ja. och mormor. hehe. ska fråga tova om hon har nå fina kläder som jag skulle kunna låna på fredag när de är skolfoto. annars går jag naken. de skulle ju vara enklast. nejmen jag bara skoja. hittar nog på nåt. men som sagt nu ska jag göra spanskan så jag får gott intryck på kariin! hörs ikv

Kommentarer
Postat av: hanne

hahaha , vi va nog lika pigg hurrudu :D

2010-08-28 @ 15:18:38
URL: http://hannearnesen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0