snyggpakort.se

skolan idag gick rätt segt.. men den va rätt rolig. på so:n hade ami med sej sin lilla algot, satan va söt han va! charmtroll som malin sa! assöt. a sedan har vi haft idrott och es osv. knäppt kort gjorde vi nyss med. ASFUL! ser ut som en biff. riktigt biffig. hövva. jag som trodde de va lilla, men pyttsan. fuccck. aja, ännu ett år att bjöppa sig på. fasen! juste vi skulle ju välja elevens val åxå, blandat med 9:orna. dock gillar jag inte killarna där. menmen. hade velat spela innebandy men alla killar flög dit så jag sket i de och gick till ingela med bild och keramil eller va de va. lät riktigt kul de med! många jag gillar tog den med hehhe. hanne tog du bild? om du inte gjorde de hade jag velat att du gjort de!<3 sedan blev de lite kramisar. tom av killarna. gulligt! aja..känns konstigt att de är just JAG som ska åka..har alltid varit den som sagt hejdå till mina vänner..men inte nu inte! hehe pirrig. lääääängtar. men jag kommer sakna några..speciellt mormor och alice <3 för de är ni som har den största platsen hos mej iaf...<3 sedan har jag ju mina bEsta, hanne och emilia<3 puss på er mina kära vänner <3 nu ska jag byta resväska åkå D: mamma sa att vi sulle dela för hon har en mega väska så tar vi miniväskan till bagaget ;p ahha hejdå! hinner nog skriva imorgon bitti! om inte ikväll åxå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0