storshoppen

imorse när jag vaknade va jag så trött så jag orkade inte blogga. sedan när jag väl vaknat och slagit på min sega dator smsade tova att dom snart skulle hämta mej för vi skulle till birsta, de va bara att hoppa i kläder och sätta upp håret för de såg skitit ut hehe. följde mest med tova så hon skulle ha sällskap. hon hade ju som sagt 1000 kr som hon hade fått av robin. hon handlade som inibomben hon. men fina kläder köpte hon. själv stor shoppade ja! för min del bidde de en nyckelring till skåpnyckeln. visste inget annat jag behövde. så ja. nöjd ändå. sedan när jag kom till bilen så skratta mormor åt att jag hade storhandlat. tösen min. haha sedan for vi och åt. så där blev jag ju av med lite pengar med. vill inte att mormor ska bjöppa inte! sedan följde jag med dom hem. myste på. sedan gick jag,mormor och allan ut på prommis i skogen, myspys.se, såg skogen största spindel åxå. hövvaligen. när vi va mitt i skogen ringde ulla och frågade om vi ville komma och fika, så när vi gått klart hämtade vi bara gina för hon hade kollat på robins match, så for vi till ulla. vi pratade lite om träffen igår, och vad vi ska göra nästa gång. hoppas de blir klippkurs. för de vill jag åxå lära mej! hehe sedan tränade jag och gina agillity med alice. superduktig! sedan tog vi ut angi så dom fick busa lite åxå. sedan for ja hem. väldigt trevligt har vi haft de! och imorgon börjar skolan ÄNTLIGEN! pirrigtjej.se hehehehehe. men nu ska jag läsa bloggar sedan fixa lite inför imorgon! hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0