svammel

dåligt med bloggande igen. kommer bli de veckan ut. för nu är de få dagar kvar. då lever jag fullt ut!men iaf va jag med malin och hanna. vi har gjort glassen. dock förstörd. tog ut bananerna då dom inte va klar. kan berätta att skalet ska vara brunt för då är den helt frusen hehehehhe. a men sedan har vi typ bara kollat på när killarna hade match mot essvik. sist vann dom, nu en STOR förlust. typ 7-8-0 . a men sen har vi typ skrattttttttat och lekt. orkar inte berätta.hehehehhe, sitter och pratar med otto. saknar han! menmen han kommer väl så småning om.
har man världens bästa mamma så har man. även fast de är 9 dagar kvar tills vi åker får jag en hundralapp att åka till himlabadet med hanne och emilia. då har man ordentligt med tur kan jag ju säga. jag älskar dej mamma <3 dåligt inlägg men de kan vara så ibland. vi hörs imorgon !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0