svenstavik

är hemma nu efter en lååååååång dag i svenstavik. men kul har vi haft. vi kom dit runt kvart över 10. satte oss och fikade. jag värmde upp med alice. hon va verkligen superduktig till skillnad från förra gången. såg lovande ut. a sedan väntade vi tills vi skulle in i ringen. sedan va de äntligen våran tur. vi hade en finsk domare. alice va jätteduktig men när man hade en finne till domare då sket de sig. hon fick bra kretik som vanligt men va för stor?!? hon va 43 cm. WOW va stort va? nej inte alls. sedan sa han en sak och ångrade sig så han sa att jag skulle gå fram och tillbaka, men nej då menade han agtt jag skulle ställa upp? åh fick nåt fel på finnen. ska allt visa er en bild på han imorgon, självklart knäpper man kort på en röd,mogen finne! ni får se alla bilder imorgon för jag sitter nere på datorn. men för angi gick de riktigt bra för hon va ju liten. så hon kom 1 och jag 2. men är nöjd ändå. nu är de månader tills jag får ställa ut igen. längtar lite. har kommit på knepet hur jag ska göra så hon vill gå fint. hehehheheeh. a men nu ska jag se om de finns nåt roligt på televisionen. ska skriva mer imorgon om dagen. är dötrött hehehhe. hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0