övik

igår hade vi ju match i övik. gick faktist rätt så bra. första vann vi mot järved men 8-3. de va starkt jobbat tkr jag! dock förlorade vi andra matchen men 8-2, alla var helt slut. och issa hoppas att du blir bättre! och malin tror jag höll på att dö under den matchen.. haha fråga mej inte varför.

idag har jag städa hela mitt rum, blev jättemysigt och luktar gott. bra jobbat julia!

förresten, jag blev jätteglad igår med, för det första, sargen i första matchen va vm-sargen plus att martin olofssons autograf va med på den! sen de andra jenny sa att den 21 mars ska vi få spela i SKYTTIS my love. haha peter sa att han skulle maila martin och säga att han skulle kolla på våran match för att jag skulle spela . haha. jag håller tummarna(Y) nu ska jag duscha


adios

Kommentarer
Postat av: nibivuicvhbkj

pppppppppppft.... sure ?

2010-02-21 @ 16:31:25
Postat av: malin

aa julia, men du då höll inte du oxå på att dö ? :P:P haha:D kommer du ihåg musche kvinnan från sista matchen igår ? :D:D HAHa

2010-02-21 @ 18:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0