hemma

hallå i stugan! är hemma nu..har varit de ett tag. jag har nog haft de bästa dagarna på sommarlovet nu iaf! gus va vi har skrattat. började med att vi kom till hanne. vi for ganska snabbt och badade i kvarnviken..skrev nog de i förra inlägget. sedan kollade vi på television. sedan gick vi ut i tältet. då hände de massvis med kuliga saker. vi pratade med arvid , petterniklas och erik. vet bara vem arvid är men. haha. så vi busade lite med dom. hanne va den som tog komandot. stavas de så? aja skitsamma. sedan hade doris (hannes katt) klättrat upp och lagt sej på typ taket som vi sov under. så söööt. a sedan vaknade jag vid halv 10..dom andra vaknade halv 11 haha men de gjorde inget. jag roade mej med en kortlek som jag igentligen inte är så förtjust i. hehe men de gick de med. varmt va de åxå! inte för att jag klagar. men de är ju tält..de blir alltid varmt då hehe. sedan åt vi frulle med elin och john. sen for vi till kvarnviken igen. blåste lite så va va nog där i en timme bara. sedan for vi hem och städade i tältet. blev nog kvar lite saker hos hanne lät de som. får hämta de sedan någon dag! bilderna från dagarna kommer ikv..för jag har snart träning. så jag ska börja göra mej klar. men kan visa 3 bilder på de som jag fick av mamma idag!



fick bara trosorna..bh:n är en vanlig men är av bikinityg så de får höra ihop!



en helsvart men volanger..supersöt! ärskarden!



och till sist en enkel klänning/tunika med volanger i gammelrosa åxå söt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0