julia är en trutt tjej

hejsan!

nu sover julia, hahah, sött! hon har varit trött sen klockan 22.00, så det var väl på tiden att hon somnade då ;) hehehe. själv sitter man uppe, mjodu, här är man inte trött, är ju van vid att vara vaken till 3.00 typ, haha, men snart ska även jag sova.
jag har iallafall redigerat en bild på julias öga :) det är jag som har sminkat henne, fast det var oseriöst dårå :p men bilden blev ju rätt cool ändå, om jag får säga det själv (A) haha.

pos o kram emilia 8)))))))

 

och jaa, jag hade tillåtelse att blogga, blev praktiskt taget tvingad till det, innan hon somnade alltså, och här är ditt efterlängtade inlägg julia, wohoo, varsågod! xp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0