ljusdal kommer med stora steg!

gokväll!

träningen va lite halv okej. ganska kul men låte långtråkig men ja helt okej! välbehövligt va de iaf!a sedan gick vi den långa vägen för att se matchen. resultatet blev 5-5. jämn match.. hehe inte för att jag såg så mkt eftersom emilia hängde och klängde lite på mej. men vi hade skoj. så skoj så vi druttade ner på gräset :)men ja vi hade de mysigt vi. imorgon ska jag packa. längtarrrrr! kommer bara leva livet i en helg. heheheh. och imorgon ska vi ju till stöde åxå. hoppas det blir trevligt. aldrig varit där. men blir de för läskigt smyger jag till farmor och farfar som bor 2 hus bort heehehe.men ja jag vet inte vad jag ska skriva. så det blev lite tråkiga inlägg idag. kommer nog skriva lite nödinlägg imorgon. heheh men kom ihåg ! MELLAN HALV 6 OCH FRAMÅT VILL JAG GÄRNA HA LITE SMS UNDER HELA KVÄLLEN! tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0