rännö med emma

så..är hemma nu. har varit på rännö med emma. de va ett tag sedan jag va med henne. men trevligt hade vi. köpte jordgubbar innan vi for dit åxå. solen va framme, goda jordgubbar och stranden. de kändes värsta härligt. lite brun blev jag faktiskt. lh fick jag träffa åxå. de va länge sen. halv varmt i vattnet va de till och med. skönt. vi va där i ca 3,5 h. de va mysigt. pratade och stekte. tog nåt dopp. åt glass och bara mös. bilder kan jag visa senare. har fel dator. bajsapa. och nu är de bestämt. jag tar den grå/svarta mobilen. går inte in på varför. så därför sa mamma att vi kan köpa nya mobiler i september. så de lät bra. visst ville jag ha den röda. men de gör inget. får ju ändå en ny snart. vilket är bra. men nu ska jag ta och göra middag till hela familjen. dock är jag ensam hemma för tillfället. dom andra är på sjukhuset med melker. något står inte rätt till. tycker synd om melker och ester faktiskt. dom är aldrig friska mina bebisar :( får hoppas dom blir bättre snart! hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0