lite långt inlägg..

hej! jag har varit lite dålig på att blogga. men jag sov ju hos emelie. asmysigt vade. vi skrattade pratade och bara mös. haha. imorse kom eva ner med doris för dom skulle på jobbet så vi fick henne. men vi sov även fast hon låg i sängen med oss. sedan vaknade vi väldigt ovanligt..emelie kände att doris va och trampade och höll på på henne så hon vaknade och skriker typ såhär: JULIA, DE LIGGER EN DÖD FÅGEL PÅ MEJ!!!!!!
vi får panik. vi är nyvakna och helt borta. och en död fågel ligger på emelie. vi vet inte hur, för doris kunde inte komma upp till madrassen som vi sov på om hon hoppade ner. så ja vi blev fundersam och till slut plockade vi bort alla sängkläder för de va fjädrar överallt! tydligen har de krockat i vägger/fönstret och dött elr något annat? för den måste ha landat bredvid mej för där va de en stor fjäderpöl typ. asläskigt! sedan efter ett tag åt vi frulle. ute för de va så väldans fint väder. sedan stekte vi lite. jag har fått en riktigt tjusig bikinirand nu! aja. sedan badade vi i lilla poolen. ni ska få se bilder på den snart! sedan har vi bara badat ätit och varit lite hos mej. sedan for na hem. sedan for jag till mormor. saknade hon och alice så mkt så jag blev tvungen. så vi gick ut och gick med bralls. hon har blivit så himla duktig! kan gå utan mormor en bra lång bit utan att vänta in henne. lyssnar precis på vad man säger. en perfekt hund! jag älskar alice<3 juste! på söndag har vi utställning åxå! typ i söderhamn. ska bli roligt, med tanke på hur de gick sist vi va på utställing! längtar lite. brukar ju inte göra de men nu gör ja de... aja ska bjuppa på bilder nuja. sedan ska jag se tv och fika ngt. sen ikv blir de sex and the city. hehe hejs!
 











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0