halå

men hallå! jag hann inte blogga igår pga att jag kom hem. och gina följde med mej åxå. vi hoppade på mattan min mest hela tiden tills mormor kom med fotbollskläderna till ungen. jag skulle ju inte träna eftersom jag varit sjuk, ska spara mej tills på fredag och söndag då vi har träningsmatcher, askalas! längtar verkligen. a men sen igår efter jag varit och kollat på träningen somnade jag och klockan va typ bara 8 ;o helt otroligt! dock vaknade jag kl 3 och va otroligt kissnödig. då märkte jag att jag inte borstat tänderna heller , så jag passade på att göra de hehe. juste på matcherna skulle jag få spela offenciv ? stavas de så? aja men a offenciv mittfältare, jag har ju alltid spela forward... jag vet ju knappt va jag ska göra där. jag och emilia ska sapela på den positionen. askalas! vi får hoppas på de bästa!
nu kom gina. brallan och mormor hit. dom skulle ner till tjärn och kolla på grodyngel. jag orkade inte följa med, latis! a men jag tänkte hoppa matta med gina sen . hehe´de är kul för de är alltid jag som flyger? ahhahah . askalas där med. mormor hade med sej korten på alice som vi va och knäppte förrförra lördagen. hon blev så sjuuuuuuuuuuuuuuuuuktsöt! älskar henne


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0