härlig kväll

ja , igår va de ju valborg, vilket va rätt mysigt! jag va med hanna,emma,malin och issa. kul hade vi. jag och hanna hade väldigt seriösa samtal må jag säga. sedan blev de ju  pinisamti lite då och då, men de fick jag ju bjuppa på.hanna blev ju såklart godissugen så jag hanna och malin gick till närmsta mack, alltså statiol. halin valde på typ 4 min, men dock har hanna den stackar'n alltid svårt att välja vad hon vill ha , men sen så såg hon någe mumsigt! smällde smällare gjorde dom jädrare namma. men sedan mer mot 10 kanske? blev de så kallt så då ringde vi mor min så hon hämtade oss, mej och hanna alltså. sen när jag kom hem va vivvi, nils och jonathan hemma hos oss. he-he hanna inge skratt nu! a men sen for dom hem och jag la mej.

idag ska jag vara med hanna iaf. sen ska vi fråga dom andra flickorna om dom vill vara med oss för joel och hans killar ville vara med oss , haha de blev mkt för er nu va ? nejmen haha. a men ska nog börja ta på mej trasor så jag inte blir kall he-he hejs!


jag saknar min hanne :( <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0