kratta hos thor!

hejhej! ja jag sov ju hos mormor inatt , skönt! a men jag vaknade myste lite alice åt frulle osv. sen kom gina en stund innan jag skulle börja göra mej klar inför matchen. vi mötte sidsjö-böle, dom gjorde ett mål ganska tidigt men sen kommer jag , förbannad som ... ja jag vet inte vad. a men de blev mål iaf. sen i andra halvlek kom moa och gjorde mål hon med. så vi vann med 2-1 kuligt! a sen va de bara att skynda sej hem, äta och duscha sen for vi till emelia thor och kratta, haha tråkigt i början sen blev de tokerier må ni tro! emelie hade hets lika som mej typ ahah! a kul va de iaf. hittade max persson åxå! nejmen nu va jag taskig:( a men när vi krattat klart gick alla på dannes och köpte mjukglass, jag fick lite ont i magen..menmen.emelie fick underbart fina kort på mej åxå, lika som hanna i går hahah! a men så nu är jag hemma , skönt , skola imorron , jag dör! a men nu ska jag gåååååå. hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0