matte...

jahejsan! jag berättar om skolan för de har hänt någe hemskt!
a men de började med so prov gick faktsist bra!a men sen fick vi hål på spanskan för att antonio va inte där. men han sa att vi skullejobba själv men vi fick inte vara i klassrummet för jonas.. bra jonas!a så jag och sanna va med jenny då, a juste sigge och pontur med , haha jag gillar dom pojkarna ja ! sigge va mysigast när han åt godis :') hehe a men iaf sen hade vi musik och erik spelade summer of 69' på gitarr åh jag älskar när han spelar den! låter superfint! a men sen åt vi och fick reda på att de va hål på so:n med heheh mysigt och sen va de matte prov de är de som är de hemska! a vi fick proven.. emma och jag märkte lika snabbt att vi fattade inte ett skit! på första talet! vi märkte åxå att mer än hälften av klassen inte helr fattade så bra, de va som om att vi bara gjort lite av de va hade prov på! herregud! gjorde iaf 13/15 uppg. men jag vet ju inte om dom är rätt. men de va ju ett klart IG iaf. a men nu ska vi inte vara dystra för de helr! haha a men snart har jag träning! verkligen sugen på de nu. och imorron äre match, utställning och marknad :P kul! men efter träningn sne ska jag vara med hanna johanna och alle :) blir kuligt de med :D men nu har jag kramp i fingrarna för jag har skrivit dehär på 2 minuter wow! a hejdå:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0