inge träningssugen

hemma nu. innan träningen hade jag rilly kul ja. haha. ingen kommer fatta! stackare. men iaf. träningen gick okej. inte va jag väl så sugen på att träna. va rätt trött. men va gör man inte för lite innebandy? :). iaf sen skulle jag bara på ica för att köpa godis. så gina följde med mej in. vafan tror ni inte att de kostade 59 kr och jag hade 50? måste ha vägt TON! så då gick vi tbx och gömde den påsen. så plockade vi en ny. men typ ingenting i? vågade ju inte. då blev de ynka 26 kr. ahah. jaja. får duga. nu ska jag sitta här en stund. sedan blir de idol och packning. börjar bli lite orolig att emilia inte ska med. vi skulle ju ha med täckbyxor imorgon på konfirmationen. då fick emilia damp för hon hade ju ingen jacka som hon kunde leka i. kotte va jag blev dampig tbx då. inte för att jag blev sur på henne utan för jag vill att hon ska vara med. va ska jag göra utan henne? NADAAAA. så hon måste. så de är de min kväll kommer spenderas av. och datorn solklart. kanske blir lite bus? vem vet med mej? eheheh. får se om jag skriver nåt mer ikv eller om de blir imorgon bitti. eller om de inte blir någe alls. menmen. vi får väl se! hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0