kickis

förut tänkte jag på turkiet. fasen va mysigt de va där! jag vill verkligen åka någon stans igen! typ kreta eller spanien eller nåt sånt. spanien skulle ju vara lite kul eftersom jag pratar spanska. eller ja, lite iaf. något som jag verkligen vill göra, som bara har kommit som ett förslag, de är att åka någon stans med kickis. de skulle vara skitkul! eftersom hon har varit ute mycket och rest vet hon mycket med! men åhhh. jag skulle vilja de. tänk att få de i födelsedags present när jag fyller 15. då skulle jag seriöst nästan kunna griina. böliböli. men de skulle faktiskt vara askul. även fast jag tvivlar på att mamma tillåter de. men nu vet hon iaf. de skulle vara de enda jag önskar mej när jag fyller 15, om man räknar bort moppe och hund. men de löser man ju senare. åh. om bara kickis kunde läsa dehär dåå!!!!!!!!! KOTTE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0