mötet avklarat

hemma från mötet. va inget så där super duper viktigt. utan vi fick mest reda på lite saker som ska hända under denna säsong. fick se lite bilder åxå. SÖT JAG VA. hehe. men de kändes helt okej ändå. och de gick snabbt. haha. så nu är jag hemma. ska göra lite matte och spanska. kyssmä. sedan ska jag ta mej en härlig dusch. ska raka benen mina med. kaktus. najs de. fast ne.

imorgon är de ju volleyboll som jag har skrivet ett antal gånger. menmen nu fick ni veta de IGEN. ska bli ytterst roligt! få komma iväg med brüdarna.trodde jag skulle få lite sovmorgon men ikke. upp kl 7 ändå. jaja. får hoppas att vi får de roligt ändå!

på onsdag ska jag och mallan på stan efter skolan. kommer dö. på ett bra sätt. hoppas ja? vet inte. kommer iaf dö på något vis. HASHAHAHHAHAHAHHA. aja. vi kommer nog ha kanon kul ändå. de har vi ju typ jämt? litet skratt kommer nog komma in lite då och då. haha längtar redan ja. 

jaja. nu ska jag fixa de jag skulle så hörs vi imorgon kväll!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0