ÅHHH

emilia är nu hemma, vi hade de mys. gillar hennes selefon ja. så nu ska jag pröva använda tovas rosa ett tag. får se vad jag sedan väljer. men dagen har mest varit seg, för jag har blive så himlans trött den sista veckan. ikke bra de inte. sedan va de ju konfirmation, första. började med att vi hade gunnar, haha skön typ de. hans maga skakade när han skrattade, inget annat förutom munnen då. haha. han drog något hederligt skämt åxå. sånt man får så ut med.sedan kom petra. hade lekar osv. sedan kom mamma och hämtade mej med nybilen. supernajs lixome. så vi hämtade upp emilia och åkte hem. sedan har jag och emilia bara legat och dragit i sängen hahahahha. askul hade vi i mellan åt. som vanligt alltså. nu är jag sur. för jag fick inte gå ut på promenad gör mamma, för mörkt. JÄKLA BAJS. jag som skullle hämta mobilen. fasen. ÅHHHH. nu ska jag sura. undra om malin hälldin hittat hit? haha kul isf! HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0