home sweet home

NU ÄR JAG HEMMMMA!! as skönt! har packat upp allt och de. fast de va riktigt riktigt mysigt i turkis. ska visa er bilder typ ikv eller imorgon, orkar inte nu. ska visa de jag har köpt åxå. men vi kanske tar de ikväll. snart ska jag till min älskade mormor<3<3<3 som jag har saknat henne. åh gos fjärten min. jag har ju saknat alla mina nära och kära solklart. men mormor extisterar. ehehhe puss allihop. ja jag är lite trött. planet va försenat en timme inatt så vi åkte inte förrns vid halv 2. kunde typ inte sova nåt för de va ju filmtajm. göta kanal 3. orkade inte se. haha. äcklig mat va de både dit och hem. usch! tur att man inte bor på arlanda! menmen. jag skriver mer ikväll om HELA resan och visar er apmysiga bilder! pusshome sweet home

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0