torsdagar

kom nyss hem. hade fått brev från konfermationen eller hur de nu stavas. jag ska gå på torsdagar, med mandi. de är va jag vet. hehe. längtar lite nu att få se vad vi ska göra osv. tur att man inte har träningar på torsdagar. då har man inget att stressa till. menmen de blir nog bra dedär! nu till skolan som flöt på kanon. läste bert på svenskan. aldrig varit inne i en bok så bra som i bert. haha älskar boken. tur ja har fler. sedan hade vi kemi. hade ulf. lena har typ aldrig varit på lektionerna. finns inte mycket att göra då. men klagar gör jag inte. hehe. annars hade vi två egen studietids lektioner. första med malin, där jobbade jag minsann. andra hade vi med köng lina. haha gillar verkligen lina, störtsköööön. men nu ska jag läsa bloggar och sedan har jag träning..så jag skriver efter den. hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0