omg

Nu händer det mycket dom här 2 sista veckorna som är kvar av detta sommarlov, hua va äckligt fort de har gått. Menmen, nu har jag mina saker jag ska göra innan allt är slut, tjejmys med mina bästa, på fredag fyller Tova 17 år och på lördag fyller mamma 36 år, så tvådagars kalas! Sen på söndag kommer min bebis hit och är här i 8 dagar medans mormor,Tova och Gina är i Rhodos. Hoppas att det kommer gå super! Sedan kommer dom hem på måndag då skolan börjar. Då på torsdagkväll åker vi till Cypern. Fruktansvärt vad jag längtar!
Ikv har jag iaf träning. Är faktiskt mer sugen på att SPELA innebandy än att träna mysklerna som vi gjort ett tag nu. Va så länge sen vi fick träna innebandy. Längtar tills vi får komma in vilket vi troligtvis snart får göra! Och då är det inte mycket kvar tills serien börjar!! Åh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0