karin tha bitch <3 puss

Ganska slapp dag på skolan. Filmtittande osv. Sen måste jag bara säga att Ami är lätt den bästa läraren jag har för tillfället! Världens gulligaste och hur snäll som helst. När jag kom hem somnade jag, i över 2 timmar vilket var bland de skönaste jag gjort på länge! Sedan bestämde jag ganska snabbt att jag och några fler skulle dra till Karin och planera lite nyårsfirande! Gick väl sådär. Men det kommer bli hur grymt som helst! Peppade inför tisdagens bravader och satt bara och myste. Själv sniffade jag Karinparfymer och tog även några sprut från en goddoftande ene. GOTT! Våldtog även hennes underbara garderob, alltså älska kläderna ungen har! Kollade lite på titanic gjorde vi också. Mer mot 12 snåret for vi alla hem eftersom dom flesta utav oss har match imorgon! Phett pepp! Nu ska jag bara mysa och tagga inför imorgon!
OCH FÖR ER SOM VILL: Vi har match imorgon i Höglundahallen kl. 12.30! Kul med publik ni vet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0