Lucia vaka

Min dag har varit sjukt jäkla bra! Vi var på Attmarhem,Tunastrand,Ica,Servicehuset,Thulegården och Gården. Man blev så glad när man såg alla gamla bara lysa upp och blev hur glad som helst av lite sång. Hur söta som helst! Kändes så bra! Vi åkte i Mickes buss, haha gillar karlN ja! Rolig ene dedär. Hade en hel låda med godis, massa dricka och frukt, hur najs?!?
När vi var klar på Gården fick jag skynda mej till sporthallen för att spela innebandy DM som redan hade börjat, fick hoppa in i mitten av matchen och inget gick som de skulle, haha sög rent ut sagt på båda matcherna, men vem bryche? Vi vann och vi gick vidare och spelar därmed i Haga imorgon! Superkul!
Sanna fick jag äntligen träffa också, som jag längtat!
Resten av kvällen ska jag plugga in Biologi och Engelska! Nu ska jag trycka lax! Så jäla gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0