innebandyn börjar!

skolan va väl sådär. hade ont i magen. hehe. känns verkligen som en förändring i skolan nu..märker av allt. men jag ska göra de allra bästa utav de. men iaf. idag börjar äntligen innebandyn igen! fatta skönt! jag och jenny satt och diskutareade påde igår och idag om att vi vill antingen ha en till träning i veckan eller så kör vi snäppet hårdare på dom två träningarna vi har i veckan! ja de är alltså våran åsikt. hehe. så vi får väl se hur de blir! vill iaf springa mycket idag! ska även använda mitt nya pannband..alltså de röda. SÅSNYGGT! hehe gillar mina pannband ja <3<3<33 skriver mer sen!


spurta på där ja!


Kommentarer
Postat av: lina

åh men ha inte ont i magen för skolan, alldeles snart så kommer jag och martina att ha fått all info och då kan vi strukturera upp allt. det kommer bli riktigt bra, lovar det ja. :)

2011-01-12 @ 19:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0