mina nyårslöften!

blir bara tvungen att säga att de stiger med besökare för mej nu! riktigt roligt att se! kalaskul! fortsätt..tkr jag då!

men iaf! de va någon som ville veta om jag hade något/några nyårslöften..och visst hade jag de!

* för det första vill jag bli bättre som person. våga testa mej själv på ett helt annat sätt än vad jag har gjort. våga göra misstag osv. kunna vara mej själv och trivas..inte känna massa tvång och sånt.

* ta tag i min vikt! fyfan säger jag åt mej själv. visst..alla säger att man ska vara nöjd med sej själv hur man än ser ut. men jag trivs inte bra i min kropp just nu. jag vill få bort mage,rumpa och lår. eller få bort och bort. jag vill bli mindre. inte banta. utan gå ner och må bra av det. jag ska inte ha nån hängbuk till sommarn inte. tror jag ska tvinga mamma att ge mej godisförbud? kanske vore nåt de. hmm..

* skaffa pojkvän. hihihi. något som jag har längtat efter ett bra tag nu. att veta att man har någon att mysa med. som man trivs och kan vara sej själv utan att den dömer en. utseendet för mej är inte de viktiga. utan de är hur han är som person. så ja..bäst jag börjar flörta lite nurå! hehe ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0