skype

igår kväll hade jag grymt roligt typ. haha. skype. de är fanimej roligt när man väl kommer in i de! iaf. snakkade med jocke,erik och nån max..en kompis till jocke. trodde jag skulle fnissa i byxorna hela tiden. sjukt störda killar! men roliga va dom ju :D sen bidde mamma lite sur på mej för att jag inte gick och la mej vid 12..så hon satt i soffan och väntade på mej. kul mamma! japp. men de gjorde ju inget. så vi gick upp. jag läste lite ur första boken..fysjutton va bra dom böckerna är! man blir helt inne i dom. och de är kanske bra..för då läser jag ju mer :D hihi. nu har jag fixat mej lite..får se va dagen tar mej till. får se om emlan orka vara med mej senare idag. hoppas verkligen. har bara vare mäna en gång på hela lovet troja..eller? aja. men nu ska jag ner och vakta småbusarna :D


rolig att knäppa egopics tkr jag!


Kommentarer
Postat av: maja

lägg upp bilden du ritade, den som du blev nöjd med. det skulle vara roligt att se!

2011-01-08 @ 19:34:01
Postat av: Anna

hej! Gud vilket fint hår du har Julia. Puss

2011-01-09 @ 20:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0