Bäst och då menar jag BÄÄÄÄST♥

Var även på Gatufesten igår, vilket va helt underbart grymt! kolllade på Eric Saade, Veronica Maggio som gav en rysningar och Daniel Adams-Ray. Kollade även på några avdra band som va senare på kvällen. Vi tjejer har gått runt och skrattat och bara mått. Jag tror aldrig att jag har pratat med så mycket okänt folk som jag gjorde igår, men ack så kul de va! Även träffat massssssa folk som jag känner! Superkul. Kvällens höjdpunkt va lungt när jag,Agnes och Issa va på nåt rockbands konsert och träffade Erik. Alltså de va helt underbart va kul de va. Folk retades med vakterna och satt på varandras axlar bara fatt vakterna sprutade vatten på dom då. Så blöt blev man ju! Men de sket vi i för vi dansade på och bara levde, men då kom en snygg kille och bara lyfte upp mej så vakterna sprutade på mej, HAHA! Jesper hette han.
Ja, kvällen va HELT JÄVLA GRYM! Dock blev man ju trött närmare 1 tiden med tanke på att man klev upp vid 5 + 8 timmar på GF. Tack ALLA tjejer som va med mej den kvällen, ni är verkligen bäst! Jag älskar er

Kommentarer
Postat av: aNgnes

hahahaha fult att vi inte vet vad bandet heter... eh hehehe! men helt awesome vare! fyfan vilken kväll!

2011-07-10 @ 15:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0