emiliano

Idag har jag haft en riktigt bra dag! Jag cyklade till Emilia för att ist bara nere i tjärn. Va icke så varmt i vattnet så vi valde att simma ut till flytbryggan och steka. Så de gjorde vi i över en timme. Sedan dampade vi loss på nå people som badade och aldrig ville gå hem. För vi ville ju gå upp..men inte när dom skulle vara där! HEHE, men till slut stack dom. Så då cyklade jag hem och åt mat. Sedan kom Emilia till mej och vi gick till rännö. Där kollade vi på killarna som badade. Och vi pratade. Sedan kom Erik och va med oss. Han skulle bada han. Haha,tok. Men de va kul iaf. Träffade även på Elin, så vi pratade lite om imorgon kväll då vi tjejer ska äta mat tsm! Sedan gick jag och Emilia och mötte Moa. Så vi va med henne resten av kvällen vilket va skoj! Nu är jag hemma och ska äta något, vet dock inte va jag är sugen på. Åh beslutsångest..
BTW: skriv mer frågor?? HALLÅ LIXOM? Kul med fråger ju! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0