no more

Förut idag kom Emilia en stund till mej. Hon hade hästsvans idag vilket jag tyckte hon va jättefin i! Vi gjorde ingenting alls. Haha som vanligt, låg i sängen min och skrattade. Tycker de är lite småkul ja. Myser på ba. Hon åkte hem för ett tag sedan, skulle äta och sen skulle hon till birsta! Så ikv blir de Agnes! Läju prata lite om veckan eftersom vi kanske ska in på GF på onsdag med! Får se. Annars lär vi bara mysa och ha allmänt skoj. Mormor ringde förut och berättade att jag har nummer 10 och de börjar 9, alltså är jag i ringen typ halv 10 vilket känns rätt lugnande (hundutställningen). Hoppas bara att vi är hemma i hyffsat bra tid! Aja ska nog gå! Skriver mer ikv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0