svar på tal

Postat av: Ida

Hej! Måste börja med att du har en riktigt fin/underhållande blogg! Inte ofta man fastnar för "randombloggar" satt säga x) Men nu til min fråga, har följt dig ett bra tag och märkt att du pratar mke om din mormor. Står ni varandra nära? Umgås ni mke? Tack :]

2011-07-14 @ 13:09:26
Svar: Åh tack så hemskt mkt! Va kul att man får så många komplimangeeeer :D Wiie. Men ja, jag pratar väldigt mkt om min mormor och de är just för att vi står varandra väldigt nära, enligt mig iaf, sen va hon tkr vet jag inte! Men hon har alltid varit där för mig, ända sen jag föddes. Jag har även spenderat mkt tid med mormor, Tova och Gina ända sen jag va liten. Så vi allihopa står varann väldigt nära. Det är jag väldigt glad över, att ha dom. Inte alla som har så bra relation i släkten som vi har. Tkr det är grymt! Dom är bäst liksom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0