svar på tal

Postat av: sophie

Åh vilken bra blogg du har! Du verkar vara så himla snäll och go :)

Om du fick leva på bara en maträtt resten av ditt liv, vad skulle det vara?
Vintern,våren,hösten eller sommaren och varför?
Vilka kändisbloggar läser du?
Vad är det pinsammaste du har gjort?
Morgon eller kväll?
Hur många besökare har du?
Vem i EMD är snyggast och varför?
Säg en låt som betyder mycket för dig.
Vad har du för framtidsdrömmar?
Korv eller köttbullar?
Hur ofta tvättar du ditt hår?
Är du kär just nu?
Vad gör en blogg bra?
Favoritaffär?

Kraaam!

2011-07-14 @ 17:57:47
Svar: Åh tack så mycket! Söt du är! :')
1: Oj, haha kycklingsallad skulle jag nog svara på, varför vet jag inte, kändes bra bara!
2:Sommaren helt klart, älskar sol och bad, plus att de känns som att det finns mer att göra!
3:Hanapee och Kenza, sen kan man ju kika in på andras med lite då och då, men annars är det dom 2! :)
4:Haha jag vet faktiskt inte, jag är lite pinsam av mig hela tiden, skäms inte så lätt..så den kan jag nog inte riktigt svara på, tyvärr!
5:Morgon för då har man hela dagen framför sig, kommer ju ändå till kvällen sen!
6:Hehe, ja eftersom jag inte har så stor blogg alls så jag jag innte många läsare, men dom duger helt klart till mig! Men dagligen mellan 45-50. Sedan vid andra tillfällen som nu är dom uppe i 143 som mest!
7: HAHA, ja Danny för de är han jag har träffat mest.
8:What Are Words med Chris Medina, låten får mig att tänka till nå fruktansvärt, superfin låtmed!
9:Ja, jag vet inte. Låter det bli som det blir. Innebandy ska jag iaf hålla på med, skaffa familj och hus. Sen får jag bara hoppas på det bästa!
10:inget av dom, men köttbullar isf.
11:Varje dag faktiskt, vet att det inte är så bra, men jag vill se fräsch ut. Haha
12:Nej det är jag inte, men däremot gillar jag en! MMM nyfikna va?
13:Vara sig själv, visa bilder, uppdatera ofta, göra roliga inlägg osv! Behöver inte vara så komplicerat alltihop!
14: H&M!
KRAMISAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0