bäst kväll asså!

Igår hade jag en helt grymt rolig kväll! Mycket prat, skratt och lekar. Ja jag kan inte säga annat än att det var en grym kväll! Tack tjejer för allt! Kommer mer bilder när jag snott lite från dom andra ;) Men här har ni några iaf!
grillmärstarnA
tog ut datorn och högtalare och dunkade ute medans vi gjorde massa skoj!
hittade en på tok för liten ridhjälm, men ganska söt va man ju!
vid halv 11 ville vi spela fotboll, oh fyfan, de va de roligaste jag gjort på länge!
Agnes, Fido och jag!
Lite bilder från kvällen/natten! Jag hade så jäkla kul så ja..den bästa kvällen på länge! puss på er alla.

Kommentarer
Postat av: aNgnes

fyfan jag tror jag dör, omg! men jag säger desamma, fyfan vilken kung jävla kväll och natt vi hade! :D

2011-06-26 @ 02:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0