E dag idag

Doris får stå för bilden idag eftersom hon va snyggast av oss! Va med Emelie, skulle bada och allt eftersom de va kanon väder! For till rännö, men de va på tok för mkt folk. Så vi hämtade Doris och gick till ett random place och badade i bällsta! Kallt vatten men mysigt! Va där i typ 4,5 timme! Så lite påbättring på brännan! Hade skyddfaktor 50. Hehe! Jaja, vid halv 5 for vi hem, jag köpte jordgubbar till familjen min och åkte hem och åt! Asgott. Till efterrätt bidde de jordisar som va grymt goa! Vid 7 for ja tbx till E. Vi gick och badade i rännö. Rätt mys! Sedan gick vi och köpts snask. Tbx till rännö, satt där till 10 typ. Sen gick vi till E och myste i sängen med datorn! 12 kom jag hem, PRICK! Hihi, Nu ska jag sova. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0