Grymt roligt/mysigt med tjejerna!

Igår: Vid halv 9 kom Agnes till mej! Hon ville vara med mej och Issa, och visst fick hon de! Så vi satt ute och gungade och pratade, sketamys! Sedan vid halv 10-10 kom Issa på cykeln! Då bestämde vi oss för att dra på statiol, så mamma erbjöd skjuts för hon skulle tydligen dit hon med! Så vi hämtade pengar hos Issa och kollade på hennes nya moppe! Skitfin! Alldeles ny och blank! JALLA JALLA! Sedan vidare på statiol där vi köpte chirre,choklad och dricka! Väl hemma bestämde vi oss för att sitta ute på altan med massa ljus,gotta och datorn! De va verkligen supermysigt. Satt och pratade jättelänge! Sedan gick vi in. Drygade i min säng och SKRATTADE SOM FAN! Haha, jises va kul vi hade! Exakt kl. 2 for Agnes hem. Jag och Issa va supertrött, så vi sov vid halv 3. Haha!
Idag: Ester hade kommit upp vid 12 och skulle väcka oss. Va gjorde vi? Jo somna om. Kl. 1 vråla mamma där nere att vi skulle komma och äta frukost, så vi gjorde de! Pannkakor <3<3 Hehe, sedan gick vi ut och hoppade lite, men de va ju sååå varm så de blev jobbigt! (klagar inte!!!!!!!!) Annars har vi bara suttit inna och myst på. Dock for hon hem vid 2 tiden. Men jag har iaf haft grymt roligt med tjejerna! Tack för de! Har massa bilder, dock liiite för snygga för att visas ;) hihi.
Idag har Christina kommit ända från Stockholm hit! Tror nå småbusar är med åxå! Så jag vet inte om jag ska träffa dom idag eller imorgon! Får se. Kul iaf! =D Ikv har jag träning, inte vilken som helst, utan vi ska köra boxning med våran nya fystränare! Jättepepp faktiskt! Men nu ska jag ut i solen =D

Kommentarer
Postat av: Agnesthabestshityaknowjao

Super fina bilder gav jag dig! :D

2011-06-02 @ 20:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0