hudik

Jag och Emilia tog oss en promenad till Rännö och knäppte kort samt pratade. De va lite småmysigt att bara prata på. Vi va nog där en timme. Sedan knatade vi hemmåt! Då på vägen träfade vi Karri,Harmony och Fritta! Va småskoj de! Skratta gjorde vi ju! Sedan for Emilia hem. Jag har nyss ätit och väntar nu på att mormor ska anlända hem. Ska nämnligen sova hos henne inatt eftersom jag följer med till Hudiksvall imorgon för att kika på mina tjejer PLUS snygga killar! Tanken va att Emilia skulle hänka på, men hon skulle på fest så de sket sej. Ist blir det jag, momma och bebis! Kan funka de också! Så nu ska jag packa min väska! Sedan far jag till momma ja!
jag älskar dej mormor, nå jävulskt!

Kommentarer
Postat av: lh

coolt, min morfar i bakgrunden ;) haha...

2011-06-19 @ 23:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0