i stockholm!

JAG ÄR I STOCKHOLM !!! Va sjukt drygt att åka hit, men till slut så! Hade lånat morfars GPS, jävla tur att vi hade den vill ja lova! Haha. Kom fram vid 5-halv 6. Åkte till Arne och Christina och pratade och slängde in packningen. Sedan for vi iväg igen för att handla lite. Själv hittade jag en jättesöt topp på gina! Tror jag ska ha den imorgon när vi ska på grönan! Är iaf hos Kickis nu i hennes superlilla men snygga lägenhet! Ska snart fara hem till A och C igen för att sova och mysa. Kanske kan skriva imorgon igen! Men nu ska jag bara mysa på här!


Köpte denhär fast en knallrosa! Mycket finare i verkliga livet ;)

Kommentarer
Postat av: hanne

men vadå snygg?!??!!?!?!?

2011-06-27 @ 21:32:04
URL: http://hannearnesen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0