knepig dag

Idag har det varit knasigt på skolan, haha. Skulle ha engelska nationella..när jag bara hunnit göra 2 sidor slår brandlarmet igång. Så de va bara att springa ut. Brandkåren kom och kollade..någon hade eldat i en soptunna. LOL på den personen säger jag. Efter 20-30 min fick vi gå in igen. Luktade gris inne i skolan. Sedan hade vi fysik, på biologilektionen. Sög verkligen, så alla gjorde något annat typ. Jag och LH knäppte kort på varann..Som jag gjort på mej själv hela dan. Älskar allas Iphone, för dom ha camwow. Askul. Har nån bild på luren min, men dom lägger jag inte upp här ;) HAHAHAHAHAHAHAHAHAH allt annat än snygg är man ju :) Bjur på andra mobilbilder istället!
Juste..hörde även att det hade varit knivrån i spelbutiken och skoaffären här idag..hemskt!

Kommentarer
Postat av: Johan

Istället för att köpa en egen iphone så leker du med alla andras istället :P

2011-05-12 @ 19:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0