herrmatch

Bloggade inte igår för jag kände inte att jag va sugen på´t. Va iaf på herrmatchen på thule med Malin, och efter en stund ringde Ted och frågade om han fick komma. Och självklart fick gossen de! Söta Ludde va ju med också. Åh han har värsta söta babyfacet! Assöt!
Patrik, Malins bror fick åka på sjukhuset efter att han blev skadad. Tkr synd om han ja! Så Malin for hem rätt tidigt. Så jag satt där med Ted,Fredrik,Max,Rickard,Gustav och Sebastian. Men efter ett tag skulle dom alla på ica och köpa chirre. Så jag stannade kvar för jag va så inne i matchen, tro de eller ej. Med dom förlorade iaf med 0-2.
När jag kom hem satt jag bara vid datorn, camade med Mallan. Sedan såg jag på Paranormal Activity Tokyo Way! Helt okej film! Liknade alla dom andra Paranormal Activity filmerna. Sedan somnade jag. Runt 2 tiden.
Imorse vaknade jag prick 11. Duschade och åt frulle. Nu sitter jag åter igen här och funderar på vad jag skall göra dennna sumpiga dag! Hatar regnet. Aja, vi får se. Vi hörs
BABYFACE!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0