bäver

HAHAHHAHHA kollade precis på "Berg flyttar in". Hon var hos Lotta Engberg! Lotta hade lurat i Carina bäver-röv-sprit. Alltså bävrar hade tydligen en körtel i röven som va fylld med vätska som man blandade med sprit, haha ja de drack Carina. Hon fick reda på de efter att hon druckit de.
När hon skulle hem lät det sådär:

C- Hejdå Lotta, jag har haft jättemysigt!
L- Åh tack det samma, det va roligt att du kom!

Lotta till sin hund- Tur att hon åkte, hon lukta ju fan bäver!
HAHAHHAHAHAHHAHAH JA DOG

Kommentarer
Postat av: milis

HAHHAHA jag asgarva av o bara läsat

2011-11-16 @ 21:36:11
URL: http://emiliaberggren.blogg.se/
Postat av: noris (wannabe milis...........................)

amagad de hade jag vela sett - hahahahha



Taaack Jullan-Bullan! (fan vilket fult smeknamn???????) Du är ju förjävla het själv! Å MYSIG! du e mysig! du för gäärna vara min stalker :3 <3 hö-hö....hööööö.

2011-11-16 @ 22:53:56
URL: http://norasjobom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0