hej och hå fort ska de gå!

utställningen gick väl sådär, de roliga va att Agnes pappa Magnus satt i sekiteriatet och skrev de domaren sa. Haha!
Efter de åkte jag och mormor och handlade presenter åt Majsan som fyller år idag! Sedan luncha vi på donken! Riktigt roligt!
Nu har jag städat som en jude lite snabbt för ikv har jag tjejmiddag här hos mej! Åh de kommer bli så himla mysigt! Vi är i par och har varsin rätt, jag och Hanne har förrätten!
Nu håller jag på att göra mej klar innan Hanne ska komma så vi kan åka och handla det sista för att sedan börja förbereda allt! Kommer knäppa massa bilder med mobilen så ni får mobilbilder som ni fick igår. Nej nu måste jag skynda mej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0