nej fyfan

Träningen va jättebra och skön. Nyttig på alla möjliga sätt. Jag kände att både jag och alla andra på plan va riktigt bra idag. Alla kämpade. MEN..Så kommer vi till de som jag är så jävla arg,less,besviken,lurad och allt dåligt som man kan vara på en och samma gång. Innan träningen kommer Issa fram och säger att ingen av oss kommit med i DM laget. Jag känner bara hur hela jag krymper ihop, vill grina känns det som. Vet inte vad jag ska göra. Jag tror nog aldrig att jag har velat så mkt som att komma med i dehär laget. Jag visste att det fanns många som va hur bra som helst. Jag hade konkurrens och jag visste om de. Men de känns som att allt dedär jag fick höra bara va lögner på något vis. Ingenting uppfattas trovärdigt nu såhär i efterhand. Men jag får acceptera de lag som blev och jag hoppas alla får det bra. Just nu hoppas jag bara på att ett mirakel ska inträffa..
Jag vet precis vad jag ska göra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0