you go girl

Denna torsdag va rätt härlig ändå! Mycket strul med lektionerna nu tycker jag. Dom har fått för sig att alla 9:or har missat en del i HK, vilket gör mig enormt irriterad, att komma på de nu va de sämsta dom kunde göra, mitt i slutet av allt plugg! Eller okej, inte slutet, men vi har grymt mycket varje vecka! Har inte råd att förlora viktiga lektioner..
Iaf, så va lektionerna rätt härlig. Fick sluta tidigare också! 5 över 3! Men då gick jag ner och städade i korridoren medans jag väntade på Issa och Agnes! Sedan fick vi skjuts hem! Eller ja, kom hem runt 5, haha! Snart är klockan 7 och jag ska straxt börja göra mig klar inför trääääääning! Sablar va skönt. 1 vecka utan träning tar kol på en! Men nu så! Let´s goooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0