älskling here i come <3<3<3

här sitter jag, lite småchokad. vill inte gå in på vad. men jag är glad över de samtidigt små bekymrad. aja hade ju träning föut, vi skulle rösta vilken vi ville ha, jag och emilia tisslade lite.jag sa att jag skulle ta hon..för emilia hade sagt att hon inte ville bli iaf. haha så jag röstade på henne, lillbebis. men de blev hon iaf. glad över de. får väl se hur de går. kommer nog gå kanoners. i övrigt tyckte jag att träningen gick väldigt bra. för både min och lagets del. alla va duktigt idag. sedan blev man ju lite smådissad, på ett jäkligt fult sätt. men de bryr jag mej inte om just nu. vill inte ens. men JAJA. känner nu hur himla mkt jag ska jobba i skolan och verkligen kämpa så tårana sprutar. jag vill kunna välja de jag vill sedan. de är mitt mål just nu! he. lät kanon de. men ja nu ska jag nog se om de är nå jackass eller nåt. skulle verkligen behövas för min del nu. HAHA. a men nu skah jag lägga mej I min älskling. kommer nog bli ytters mysigt. hörs imöra köra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0